Земельні відносини й соціальні послуги, реєстрація нерухомості та бізнесу: з початку року ЦНАПи Черкащини надали 155 тисяч послуг
Реклама
Наразі в територіальних громадах Черкаської області вже створено 53 ЦНАПи, 54 віддалених робочих місця адміністратора ЦНАПів та п'ять територіальних підрозділів ЦНАПів. Тобто в області вже функціонує 112 точок доступу до адміністративних послуг.
Про це на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook повідомив заступник голови Черкаської ОДА Роман Карманнік.
29 ЦНАПи було створено в межах участі в проекті Європейського Союзу “U-LEAD з Європою”. Ще 24 ЦНАПи створено за кошти державного та місцевих бюджетів. Із початку року ЦНАПи області надали 155 тисяч послуг. Найбільш запитувані адміністративні послуги у сферах земельних відносин, соціальних послуг, державної реєстрації нерухомості, бізнесу, реєстрації місця проживання/перебування осіб. Окрім цього, 33 ЦНАП можуть надавати комплексну послугу для батьків новонароджених "єМалятко", де за однією заявою можна оформити дев'ть адміністративних послуг.
"Законом України від 3 листопада 2020 року № 943 передбачено, що до 2024 року громади з населенням менше 10 тисяч мешканців повинні створити ЦНАП. Уже до кінця цього року в межах Стратегії розвитку області заплановано створити ще 10 ЦНАП. Таким чином на кінець 2021 року послугами ЦНАПів буде покрито 98% населення області. Нажаль, ми бачимо ризики не відкриття ЦНАПів у цьому році у трьох ОТГ області", - написав він.
Із метою розвитку мережі ЦНАП держава надає субвенцію на будівництво, реконструкцію, ремонт, закупівлю обладнання та техніки в ЦНАП. З державного бюджету на ці цілі у 2021 році було виділено 231 млн. грн. На сьогодні 34 територіальні громади області подали заявки на отримання додаткового фінансування, які наразі розглядає Мінцифри.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Черкаський ЦНАП очолив новий керівник.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter