17.08.19 11:44

Як черкащанам врегулювати питання переплати і помилково сплачених коштів за електроенергію



Як черкащанам врегулювати питання переплати і помилково сплачених коштів за електроенергію

 

У зв’язку з реформою ринку електричної енергії з 01.01.2019 року рахунки за спожиту електроенергію виставляють електропостачальні компанії. Відповідно, побутові споживачі мають сплачувати кошти саме електропостачальнику – на його рахунок зі спеціальним режимом використання.

Про це інформує прес-служба Черкасиобленерго.

На жаль, не всі споживачі виявилися готовими до таких змін, тому на початку 2019 року мала місце ситуація щодо помилкових оплат за спожиту електричну енергію на рахунки операторів системи розподілу (обленерго). Деякі споживачі самостійно продовжували оплачувати рахунки за спожиту електричну енергію за старими реквізитами, через що виникла переплата і, як наслідок, помилкове зарахування коштів.

Нині, до ПАТ Черкасиобленерго» продовжують звертатися споживачі із запитаннями: що робити, якщо кошти були помилково сплачені на рахунок енергорозподільної компанії (обленерго), та як повернути переплачені у попередньому році кошти?

Якщо Ви помилково сплатили кошти за спожиту після 01.01.2019 року електроенергію на рахунок ПАТ «Черкасиобленерго», то просимо Вас звернутися до Вашого РЕМ та написати заяву про повернення помилково сплачених коштів у обраний Вами спосіб, це може бути:
- зарахування відповідних коштів на банкіський рахунок;
- зарахування відповідних коштів на особовий рахунок у компанії-постачальника.

Якщо у Вас залишилася переплата на 1 січня 2019 року, то Вам слід звернутися до вашого РЕМ або контролера та написати заяву про зарахування відповідних коштів на Ваш новий особовий рахунок.

Зразок заяви на повернення коштів

Зразок заяви для повернення коштів для отримувачів субсидії

Шановні споживачі!

Якщо після звернення до Вашого РЕМ у визначені чинним законодавством терміни Ваше питання залишається невирішеним, то зверніться до Інформаційно-консультаційного центруТовариства.

Якщо Ви не задоволені якістю обслуговування, то просимо зафіксувати:
- дані спеціаліста з яким Ви спілкувалися,
- час та дату звернення,
- Ваше питання 
та повідомити дану інформацію в прес-центр ПАТ «Черкасиобленерго», зателефонувавши за номером (0472) 39-53-87.


Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter



Останні новини

14 серпня 2020
18:23
Черкаські поліцейські затримали зловмисників, які вимагали гроші з людей і погрожували розправою (ФОТО)
17:00
Черкаська пенсіонерка померла від коронавірусу
16:04
Будинок сина директора Центрального стадіону в Черкасах пограбували (ФОТО)
15:41
Географія поширення коронавірусу на Черкащині за останню добу
15:30
Офіс Сільпо Voyage в Черкасах: ваш персональний портал в світ туризму*
15:20
У Черкасах з балкону 10 поверху випав чоловік
14:50
Юна черкащанка бере участь у відеоконкурсі (ВІДЕО)
14:25
Син заступника мера йде на посаду в Черкаську міськраду
13:55
На Черкащині найбільше сільськогосподарських кооперативів
13:35
У Черкаській області знайшли чоловіка, який викрав автомобіль односельчанина
13:07
Мер Черкас розповів, хто буде вивозить великогабаритне сміття
12:45
"Черкаси будуть у трійці кращих міст", - Бондаренко
12:36
"Софіївка 2": мер Черкас анонсував родзинку для міста
12:23
Мер Черкас назвав імена членів своєї команди
12:10
На Городищині відновлюють автодорогу
11:53
Однеселицю забив до смерті чоловік на Черкащині
11:21
Аеророзвідка на Черкащині виявила загорання торф'яників (ФОТО)
11:06
У "Новій якості" відреагували на рішення черкаських депутатів щодо негабариту
10:50
Студент ЧНУ став чемпіоном України серед юніорів
10:25
У черкаському зоопарку тимчасово буде змінено вхід
09:56
На Черкащині виявили 25 нових хворих на COVID-19
09:25
Де сьогодні у Черкасах не буде світла (ПЕРЕЛІК)
13 серпня 2020
20:19
У найближчі два дні на Черкащині буде прохолодно