"Ні" нахабним пішоходам: черкасці підтримують покарання порушників
Реклама
Черкащани продовжують дискутувати з приводу заборони патрульними переходити дорогу у невстановленому місці на бульварі Шевченка біля нещодавно відкритого ТРЦ.
Про це інформує "Вікка".
Так, деякі містяни у соцмережах висловлюють своє незадоволення тим, що поліцейські штрафують перехожих. Однак більшість цю ідею підтримує.
Тим не менше кількість нахабних пішоходів зростає. У соцмережі жваво обговорюють відео, на якому видно, як чимала кількість черкащан, вийшовши із громадського транспорту, вирішила зекономити час та перейти дорогу прямісінько по газону, а не по пішохідному переходу.
Така поведінка пішоходів є не лише некультурною, а й небезпечною, оскільки існує загроза ДТП: люди можуть потрапити під колеса машин чи велосипедистів. До речі, один із черкаських велосипедистів показав у відео, що відбувається на дорогах Черкас.
Майже у всіх відгуках містяни засуджують дії порушників та вимагають ще жорсткіших мір до містян, аби привчити їх до культури поведінки.
"Ось би і по Смілянській навпроти ринку навели порядок. Серце зупиняється, дивлячись на те, як перебігають дорогу між машинами. Особливо з дітьми", – зазначає користувач соціальної мережі Вєра Лізункова.
Крім того, велика кількість дописувачів вважає за потрібне посилити штрафи.
"Давно потрібно було штрафувати. І не на 51 гривню, а на 200-300 гривень. Щоб наступного разу замислювалися", – пише Vasiliy Lada.
Містяни вважають, що штрафи допоможуть стати пішоходам більш свідомими.
"Правильно. Нехай штрафують. Коли збивають пішохода, який переходить вулицю в недозволеному місці, то винен звичайно ж водій. Але пішохід такий же учасник дорожнього руху як і водій і повинен нести свою особисту відповідальність за створення аварійної обстановки своїми діями", – висловилася у соцмережі Катерина Щербина.
Обговорюючи питання, дописувачі залюбки вносили свою пропозиції щодо благоустрою Черкас, а також давали емоційну оцінку культурному рівню своїх співвітчизників.
"Совкове бидло. Вибачте за грубі слова, але про тих "пішоходів" лише так! Стадо. Затоптали весь бульвар. Їм переходити по пішоходних переходах, бачте, важко. Єдиний мінус – низькі штрафи і відсутність парканчиків. Сподіваюсь, у мера руки дійдуть і до цього питання. Ще б за викинуті недопалки і сміття штрафували", – пропонує Віталій Білик.
Тему парканів у цьому контексті містяни піднімали неодноразово.
"Допоможуть не штрафи, а високі паркани. Без них газонам капець", – заявив Roma Gem. З ним погодилася і дописувачка сомережі Юлія Мальцева.
"І я за паркан. На жаль, по-іншому наші улюблені бабусі будуть кидатися під колеса та топтати газон", – написала вона.
Дехто з містян зовсім не вірить, що боротьба за культурного пішохода у Черкасах закінчиться перемогою "вихователів".
"Штрафи не допоможуть. Як переходили , так і будуть переходити . А якщо ще й парканчики поставлять – так будуть ще й перелазити", – поділилася неоптимістичними прогнозами Тетяна Борисова.
Чимало користувачів соцмереж вважає основними порушниками ПДР з боку пішоходів саме людей похилого віку.
"Був свідком ДТП, коли пенсіонер влаштував аварійну ситуацію. Дід придбав собі хлібину і вирішив скоротити шлях. В результаті – комусь довелось ремонтувати "задок", комусь бампер, а дідок пішов собі, ніби нічого й не трапилось. Штрафи – це наше все", – вважає Max Nebot.
У анонімному голосуванні, де містяни могли позначити своє ставлення до подібних штрафів, взяли участь майже 970 респондентів. З них позитивно сприйняли штрафи трохи більше 76%. 11% висловилися проти такого штрафування і ще 12% утрималися.
Крім того, дописувачі мереж охоче порівнювали рівні вимог у дотриманні загальних правил в Україні та за кордоном.
"Мій товариш розповідав, як у "сиву соціалістичну давнину" на території Угорщини вирішив з товаришем махнути навпростець через дорогу в магазин. Угорську знали ще поганенько. Так їм тамтешні копи пояснили гумовою палицею межи лопаток прискорений курс вивчення ПДР", – ділиться Микола Упир.
Згідно зі ст. 127 ч. 1 Кодексу України про адміністративні правопорушення, за непокору сигналам регулювання дорожнього руху, перехід проїзної частини у невстановлених місцях порушники мають заплатити від 51 до 85 гривень. Якщо при цьому пішохід був у стані алкогольного сп’яніння, штраф сягає 136–170 гривень. Якщо ж порушення спричинили створення аварійної обстановки, винуватець має сплатити 170-255 гривень.
Для порівняння, у Сінгапурі – місці, відомому суворістю своїх штрафів, за перехід дороги в недозволеному місці стягується близько 370 доларів США. У Бельгії за те ж саме правопорушення або за перехід дороги на червоне світло доведеться віддати 50 євро.
У Польщі, якщо людина переходить дорогу в недозволеному місці, то він стає біднішим на 8 доларів. Якщо ж перехід був здійснений поза пішохідним переходом, то порушник платить близько 13,5 доларів. А якщо ще й на червоне світло, то розмір штрафу складе 27-54 доларів.
В Італії за це ж правопорушення накладають штраф у середньому 50 євро. Там кожне місто має право самостійно призначати розміри штрафів. 70 євро доведеться викласти за перехід у недозволеному місці в Іспанії. А у Фінляндії за таке порушення, офіцер виписує штраф у 20 євро.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter