Привабливі Черкаси: у місті розробили правила для реклами (ФОТО)
Реклама
У Черкасах представили демо-версію збірника з правилами та рекомендаціями розміщення реклами на фасадах в місті.
Зазначимо, 22 вересня відбулася зустріч-обговорення, у якій взяли участь представники рекламних агентств, бізнесу, що орендують приміщення, розміщують вивіски, а також архітектори, дизайнери й небайдужі містяни. Учасники заходу напрацювали пропозиції та ідеї, які були враховані при розробці збірника.
Фахівці підготували окремо спрощену версію збірника, що є зрозумілою для непрофесіоналів. Її презентували сьогодні, 28 листопада, під час прес-конференції в міській раді керівник відділу реклами та дизайну міського середовища Андрій Поліщук, а також представники ГО "Промолодь" Дарина Подолян та Анастасія Івченко.
Правила
- вивіска повинна розміщуватися без порушення композиції, стилістики, декоративного облаштування фасаду. Не допускається більше однієї вивіски/реклами на одного суб’єкта господарювання;
- вивіска обов’язково повинна бути виконана з урахуванням архітектурного рішення фасаду будівлі;
- закривати банерною тканиною та заклеювати фасади, вітрини і вікна забороняється;
- забороняється розміщувати вивіски/рекламу , закриваючи вікна або вітрини самоклеючою плівкою.
Рекомендації
Окремо фахівці підготували рекомендації щодо допустимих та недопустимих місць до розміщення реклами.
розміщення допустимих та недопустимих рекламних конструкцій на прикладі будинку історичної забудови
Позитивні приклади
Також спікери презентували позивні приклади розміщення реклами в місті. За їхніми словами, єдиний стиль, горизонтальні і вертикальні членування пов’язані в єдину композицію, загальна стримана кольорова гама, відкриті вітрини, відсутність великих вивісок і реклами, все в цілому створює цілісний та різноманітний простір, комфортний для перебування людини.
Вітрина – це частина міської культури, вона надихає, виховує, говорить з нами мовою наших бажань. Майбутнє за брендами, здатними вивчити цю мову", - йдеться у збірнику.
На запитання журналістів, чи реально ці ідеї втілити у життя та нарешті позбутися візуального шуму в Черкасах, що так псують зовнішній вигляд міста, Андрій Поліщук зазначив, що процес уже розпочався, але він є досить тривалим, на це потрібні роки. Насамперед у місті має бути запроваджена мода на якісну рекламу. Окрім цього, успіх залежить і від роботи муніципальних інспекторів.
"Останнім часом спостерігаються незначні зміни. Коли працює інспекція - це одразу видно. Як тільки пройшов активний рейд на центральній вулиці - у мене двері не зачинялися. Тому що представники бізнесу хочуть дізнатися, як можна розміщувати рекламу, як ні. У моєму баченні - 40% готові дослухатися і дехто це реально робить. Частина згодна з тим, що треба щось змінювати, але не готова починати із себе. Ще є частина представників бізнесу, якій що не кажи, вивіску залишають якою є, бо вважають, що вона найкраща в світі. Це однозначно тривалий процес. Коли буде мода на якісну вивіску рекламу, "підтягнуться" усі. Агентства вже не зможуть опуститися нижче певного рівня", - переконаний керівник відділу реклами та дизайну міського середовища Андрій Поліщук.
У громадський організації "Промолодь" пропонують надати безкоштовно послуги дизайнерів у розробці реклами, а у відділі реклами та дизайну міського середовища в міській раді готові безкоштовно надати консультацію стосовно її розміщення.
Завантажити збірник можна ТУТ. Правила та рекомендації щодо розміщення реклами в Черкасах також незабаром розмістять на сайті міської ради.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter