Черкащани позмагаються у книжковому "слемі"
Реклама
Черкаська міська бібліотека імені Л. Українки запускає "Book-слем" - змагання, головним завданням якого є якомога краще прорекламувати свою улюблену книгу.
Про це повідомляє прес-служба департаменту освіти та гуманітарної політики ЧМР.
Учасники або Book-слемери повинні представити вибрану книгу таким чином, щоб саме його книга привернула увагу і набрала найбільшу кількість лайків. Бібліотека визначить кращу рекламну книжкову компанію (письмовий виступ) 30 березня в рамках Всеукраїнського тижня дитячої та юнацької книги.
Правила:
1. Учасники повинні на сторінці Черкаської міської бібліотеки ім. Лесі Українки в письмовій формі презентувати свою улюблену книгу так, щоб у інших виникло бажання її прочитати. У ході реклами доречним буде використання цікавих фактів про автора та його героя, фотографій, відеороликів з найкращих екранізацій.
2. Якщо немає змоги самостійно представити улюблену книгу на сторінці, бібліотека може від імені учасника презентувати книгу читача.
3. Потрібно дотримуватись поваги, не допускати грубі, зневажливі висловлювання про всіх учасників Book-слему та їх вибір.
4. 30 березня за допомогою лайків будуть підбиті підсумки літературного змагання з призами.
Book-слем - це чудова реклама книг, особливо для тих користувачів, які не встигли прочитати ті чи інші твори і тепер мають чудову нагоду ознайомитися з новими книжками.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter