Черкаські балачки: "бідні" депутати та новий меморіал
Реклама
Протягом тижня черкащани обговорювали новий монумент, рекламу та заробітки місцевих депутатів.
Після початку будівництва пам’ятного знака Борцям за волю України в Черкасах, містяни у соцмережах почали критикувати місце та саму споруду.
«А мені місце не дуже до вподоби, якось посеред вулиці виходить. Мені здається краще вже розмістити або по центру алеї, або вже ближче до церкви перенести», – висловився Ярослав Лавров.
«Що це? Знову недосяжний монумент? якщо вже ставити архітектуру на вшанування то вона має бути доступною і співмірною звичайній людині. Повинен відбуватися постійний зоровий контакт. Це повинно бути щось таке тепле і "своє" що би людина, проходячи повз хотіла підійти, зупинитись. Бо черговий Стовп і темні списки полеглих це якось так по-радянськи», – прокоментував Артем Борисов.
Згідно з деклараціями депутатів експерти руху ЧЕСНО зробили висновок, що Черкаська міська рада – одна з найбідніших в Україні. Серед 42 депутатів, 5 – багатії.
«Разом із багатіями у міській раді виявилося аж 12 депутатів, які відповідно до майнових декларацій у 2014 році жили за межею бідності. Знаково, що до цього списку потрапив мало не кожен 3-й депутат ради», – розповів координатор компанії “Стеж за грошима” у Черкасах Сергій Слинько.
На інфографіці слід звернути увагу на червоне і біле забарвлення на фотографії депутата, адже що більша площа червоного, то менше в декларанта було шансів прожити на задекларований дохід.
«Під час аналізу декларацій депутатів з усієї України дивували ганебно мізерні задекларовані доходи й, разом з тим, наявність авто та нерухомості, лише утримання яких коштує більше, ніж депутат заробив згідно з декларацією», – каже координатор руху ЧЕСНО Андрій Круглашов.
Протягом тижня містян непокоїть реклама. У мережі знайшлися і прихильники «оголеної» реклами. Та противників значно більше.
«Схоже, у влади серйозні проблеми з зором, мораллю і совістю! Бо "не побачити" такої похабщини в самісінькому центрі міста можуть лише чиновники, зір яких тішить такий рекламний "креатив", – найбільш емоційно висловився черкащанин Дмитро Шакін.
«В Черкасах міста не видно за рекламою, а після такої "вдалої рекламної компанії" взагалі здається, що живемо в борделі. "Дякуємо" за те, що так низько оцінили наше суспільство, в ці важкі часи нам просто не вистачало вашого свіжого погляду на наше патріотичне і охайне місто», – зазнчила Ірина Горошаєва.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter