У Черкасах вийшов перший номер нової газети
Реклама
Ранок 23 листопада став святковим для колективу видання "7 днів Черкаси", адже для нього народження нової газети стало підсумком великої підготовчої творчої роботи. Звісно, й переживань, щоб усе задумане здійснилось. Для міста вихід нової газети теж подія не рядова, адже попри думки скептиків про вимирання паперових ЗМІ, творча команда газети доводить, що не зовсім так: за три години вже розійшлося близько 5 тисяч примірників.
„7 днів Черкаси“ можна вважати вдалою реінкарнацією популярного в Черкасах видання „Акцент“.
Як відомо, 7 вересня власник продав газету. Це насправді було шоком для колективу, який мав свої плани, думав, як зробити газету ще більш інформаційно насиченою та цікавішою для читача. І ось раптом, все стало начебто непотрібним.
В „акцентівців“ ще жевріли надії на те, що і саме видання, і творчий колектив буде збережено, що газета, яку творили разом з великою любов`ю 20 років поспіль, і надалі ( нехай і з іншим власником) буде виходити саме у своєму напрацьованому роками форматі, залишиться вірною своєму самобутньому стилю і буде затребуваною читацькою аудиторією.
На жаль, цього не сталося. Потрібно віддати належне мужності цих людей, які 2,5 місяці виношували ідею відродження та водночас народження нової газети та почали все з чистого аркуша і першого номера, який Черкаси, власне, і побачили у продажу вже цього ранку. Це було надзвичайно важко зробити. Але, як зізнаються творці „7 днів Черкаси“, не неможливо.
— Тож на старому ставимо крапку, перегортаємо сторінку й беремося до роботи, — говорить головний редактор „7 днів Черкаси“ Тетяна Пархоменко. Ми — це наші невгамовні менеджери-„енерджазери“ Лариса Сорока та Ірина Змієнко, менеджер з розповсюдження Тетяна Коломієць, бухгалтер Тетяна Жирна, коректор Алла Шрамко та, звісно, потужна команда журналістів — Борис Юхно, Олександр Полуянов, Олена Буєвич та Тетяна Балякіна. Ми залишаємось вірними самим собі та маємо намір ставати кращими. І це, думаю, буде не важко зробити, маючи команду однодумців!
— Продаж „Акценту“ дехто з наших колег розцінив, як доказ того, що друковані видання вмирають, ви ж створили прецедент та довели, що це не так.
— Ви знаете, коли ми реєстрували газету,то були вже п`ятими серед твльки-но зареєстрованих друкованих регіональних видань. Термін реєстрації, до речі, невеликий і займає близько місяця. Звісно, я погоджуюсь, що молодь переважно звертається до електронних засобів масової інформації. Однак є у нашій аудиторії й молоді люди, які залюбки підписуються на газету та купляють її в кіосках з продажу періодики. Я бачила це на власні очі. Це не може не радувати.
— Вибачте, але закономірно виникає питання, яке цікавить людей — хто ж підставив вам плече. Бо без фінансової підтримки ЗМІ нині вижити дуже важко.
— Я очікувала на таке питання. Але розчарую вас. Скажу лише, що ми створили газету „7 днів Черкаси“ зусиллями творчого колективу колективу. Звісно, й інвестора залучили. Він не політик, і жодним чином впливати на редакційну політику не буде. На неї впливатиме лише читач, на якого, власне, й розраховане наше видання. Наш девіз: гостро, актуально, неупередженно
— Якою Ви бачите цільову аудиторію „7 днів Черкаси“?
— Перед нами стояло складне завдання, тому що ми, по-перше, хотіли повернути собі читача, який нас читав протягом 20 років. Це — переважно міський читач, інтелігентний, думаючий. Але ми не хочемо відмовлятися й від області. Тому наші авторські матеріали будуть широко розповідати і про життя Черкаського краю та його людей. Ми сподіваємось, що наша читацька аудиторія буде збільшуватися. Головна тематична направленість видання залишається — це соціальна направленість газети, аналітика гостра, не відмовляємось і від політики( куди ж без неї?), надаючи можливість висловлювати різні думки. А ще ми всі маємо велике бажання нести читачам позитив. Усі ці складові й створюють обличчя нашої газети.
— Ця щаслива історія якнайкраще доводить, що те, що нас не вбиває, робить сильнішими.
— Це дійсно так. Ви знаєте, коли ми робили „Акцент“, у нас було все стабільно й комфортно, ми пливли за течією й чудово почувались. Тепер я розумію, що не можна „почивати на лаврах“, треба виходити із зони комфорту. Можливо, і бракувало нам копняка?! Слава Богу, було кому його лише від нас залежить наша подальша доля. Зараз ми сподіваємось, що тираж нової газети буде не меншим, ніж в „Акценті“, який ми робили, тому що є велике бажання робити якісній продукт. Ми знаємо, як це робити, ми можемо це робити, і у нас нині є така щаслива можливість.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter